Gradelada marketing banner

Naziv fotografije Datum objave: 21.03.2020. / Autor: Zadranka

Baš kao u svakom gradu koji živi uz more i od mora, ribarnica je i u Zadru posebno mjesto. Tu su ćakule, sitne svađe, smijeh, najnoviji tračevi, mudri savjeti, susreti svih generacija, mjesto na kojemu se osjeti prava duša jednog mediteranskog grada. Nije se puno toga mijenjalo od samih početaka stare zadarske ribarnice, sve dok ovog tjedna nije otvorena prva dizajnirana trgovina za prodaju ribe.

Da, dobro se pročitali, zadarska se peškarija može pohvaliti jedinstvenim bankom s autorskim potpisom. Zadarska arhitektica i dizajnerica Romana Lasan, koja svoje projekte potpisuje imenom Laboratorij design, projektirala je i dizajnirala prodajni štand prepoznatljivog brenda “DI Maris”. Riječ je o tvrtki koja se prije nekoliko godina razvila iz matičnog “Marikomerca” u Zadru, a inače je specijalizirana za trgovinu, distribuciju, preradu i pakiranje svježe i smrznute ribe te plodova mora.

Priča počinje početkom prošle godine, kada su arhitekticu Lasan kontaktirali Ivan Dell’orco, vlasnik tvrtke “DI Maris” i Luka Bolić, voditelj cjelokupnog “DI Maris” projekta i maloprodaje. Imali su samo jednu želju: makeover svog prodajnog mjesta na ribarnici. To je, igrom slučaja, i njihova prva prodavaonica otvorena prije dalekih 30 godina. A budući da ove godine i “Marikomerc” slavi 30. rođendan, bila je to idealna prilika za novo lice prepoznatljivog kantuna zadarske peškarije, mjesta koje gradu daje važan dio njegova identiteta i prepoznatljivosti. Ne samo zbog generacija Zadrana koje je svakodnevno pohode, nego i zbog turista kojima je ribarnica nezaobilazna stanica ako žele osjetiti bilo grada, živopisni kolorit Mediterana kakav je nekad bio.

Vizija klijenta, odnosno onoga što žele u tom prostoru, bila je jasna: kombinacija modernih i rustikalnih elemenata.
– Prema želji investitora, trgovina je trebala odavati dojam urednosti i kvalitete, ali svakako su željeli izbjeći dojam sterilnosti poput onoga u apoteci, jer to nije autentični ugođaj tog mjesta. Željeli su da ima duha, jer peškarija sama po sebi je mjesto puno atmosfere, i priča svoju priču. Isto tako, važno je bilo uklopiti dućan u ostatak ribarnice, a istovremeno ga istaknuti, kako bi mogao biti pokretač promjene i na ostatku interijera i eksterijera tržnice. Jer tržnica i ribarnica mjesto su okupljanja lokalnog stanovništva, ali i mjesto interesa svakoga turista u potrazi za autohtonošću destinacije u kojem privremeno boravi. Kad pogledate fotografije prostora, mislim da je traženo ispunjeno – govori nam Romana, kojoj je ideja vodilja bio – brod. Isprva je trebao biti stari i drveni, ali samo okruženje na kraju je presudilo da brod ipak bude cortenski. Naime, cor-ten je legura čelika koju karakterizira već formirani sloj korozije, po naški ruzine, koji mu daje otpornost na atmosfersku koroziju.

 

Izvor:

https://zadarski.slobodnadalmacija.hr/zadar/zadar-plus/zadarska-peskarija-dobila-prvu-dizajniranu-trgovinu-za-prodaju-ribe-s-autorskim-pecatom-ruzinavi-brod-djelo-je-mlade-zadarske-arhitektice-1007475

Imaš domaću prodaju na području Zadarske županije? Otvori svoju trgovinu BESPLATNO! Pošalji zahtjev